Once a year, go someplace you never been before - Reisverslag uit Essen, België van Nicole Brouwer - WaarBenJij.nu Once a year, go someplace you never been before - Reisverslag uit Essen, België van Nicole Brouwer - WaarBenJij.nu

Once a year, go someplace you never been before

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

22 Februari 2023 | België, Essen

Dalai Lama heeft helemaal gelijk [e-1f600] Na drie jaar verplicht thuisblijven door 'je weet wel', kunnen we weer volop genieten van alle mooie plekken die onze aardbol ons biedt. Alhoewel ik - ook weer door corona- de dichtbij vakantie meer ben gaan waarderen, ook in Nederland en Belgie valt er nog zoveel nieuws te ontdekken. Maar toch....het vliegtuig kriebelt en smaakt altijd naar meer.

Na Wales, Ierland, Turkije, Curacao staat nu Zuid-Afrika op onze bucketlist. In 2014 hebben we samen met de familie een fantastische roodtrip (met chauffeur) gemaakt door het zuiden van Zuid-Afrika. Een ervaring die ons tot op de dag van vandaag is bijgebleven.

Dit jaar gaan we naar het kleurrijke noorden en nemen we zelf plaats achter het stuur. Nou ja, waarschijnlijk hoofdzakelijk Ivo